Şi Stelele plâng ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

17 octombrie 2018

NU ÎŢI DA PUTEREA





Când te duci pe la telefonie,
Să-ţi încarci cartela pe vecie,
Un operator, te şi întreabă:
Vrei abonament? că-i bună treabă!

Tu-i răspunzi: Nu mă priveşte,
Doi ani în contract nu-i poveste,
Eu mă leg şi nu eşti tu de vină,
Decât eu, cu a mea semnătură.

Luna asta m-am încurcat,
Luna viitoare vii, c-un alt sfat,
Şi eu îţi spun că, m-am aranjat,
În firele unui astfel de contract.

Mă alesei şi, c-un telefon în acte,
Un tele-ton în baza lor de date,
Am fost luată prin surprindere,
Mă prezentai cu actele la închidere.

Şi pune-te frumos pe declaraţii,
Că nu primi telefon în aste situaţii,
Şi nici alte pretenţi de la angajaţi,
De la acei oameni, şi ei, frustaţi.

Munca şi-o duceau în reprezentaţii,
Şi pe teren în multele afirmaţii,
Că numai la ei, oferta se regăseşte,
Cu abonamentul, şi cartela lui peşte.

Pusă pe drumuri între instituţii,
Mi-am reamintit cum-e în aceste funcţii,
Du-te şi rezolvă-te, făcând revoluţii,
Cerându-ţi drepturile, şi-n aste situaţii.

Numărul tău prezent, e de-acum defect,
Nu funcţionează, că n-ai ales corect,
Altă dată, să fii mai înţelept ...
Să fii sigur, că-i un contract perfect.

Ce te serveşte, şi doar pe tine,
Şi nu să rămână doar, o amintire,
Cu hârti pe-o regulă de-a lor,
Nu îţi da puterea, în mâna regiilor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu