Şi Stelele plâng ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

8 mai 2017

Suzi Mirea - ŞI STELELE PLÂNG - Volum de Poezii



ŞI STELELE PLÂNG

***

POEZII
DIN STELE CĂZĂTOARE



SUZI MIREA




CUPRINS

Prefaţă –
10.              Sunt o stea visătoare
11.              Albastru infinit ceresc
12.              Ochii tăi ca două stele
13.             Dor pe Dor
14.              Iubirea din stele
15.              Ce n-aş da
16.              O zi din viaţa unui pământean
17.              Gâlceava
18.              Nu îţi da puterea
19.              Din culisele unui funcţionar
20.              Şefu-i şef
21.              Pilda săracului şi a bogatului
22.              O stea
23.              Astăzi, am fost mai tăcut
24.              Ceru-n violet
25.              Floare între flori
26.              Vise, Viaţă, Dăruire
27.              Inimă de foc
28.              Te mai aştept iubire
29.              Mă iubesc
30.              Două inimi
31.              Cu iubirea nu-i de glumă
32.              Am oprit timpul în loc
33.              Rătăcind prin albastru infinit
34.              Trecut-au anii
35.              Iubirea se întreţine
36.              Atinge-mi inima
37.              Aprinde flacăra iubirii
38.              Iubesc destinul
39.              Tot universul
40.              Dumnezeu se creează pe sine
41.              Înşiră-te mărgărite
42.              Fii de Dumnezei
43.              Din graţia divină
44.              Iubita mea, Prinţesă
45.              Sinele meu
46.              Scrisoarea mea
47.              Aripi multe de mi-aş pune
48.              Lumină ... din Lumină
49.              Fiu din Tată
50.              Scântei din lumină
51.              Prin visele ce ne credem zei
52.              Te iubesc în infinitate
53.              Scrisoare către Dumnezeu
54.              Iubiţi de-al vostru înger
55.              Tatăl Soare/Mama Lună - Tatăl/Mamă Dumnezeu
56.              Pace interioară
57.              Trandafir plecat din soare
58.              Frunze-n vânt
59.              Frumuseţea-i trecătoare
60.              Pe culmile sărutului
61.              Vântul mă adie, Şi îl ador
62.              Mireasmă de trandafir
63.              Toamna
64.              Mă gândesc cu nostalgie
65.              Românie, plai cu dor
66.              Flăcări aprinse
67.              Te-am iubit cândva
68.              Sunt iubire, Sunt armonie
69.              O ploaie de stele ...


    Sfârşit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu