Şi Stelele plâng ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

9 iunie 2022

POEZIA SUFLETULUI






 
Unde eşti? Suflet frumos!
Când eşti trist, anevoios,
Călătorind uşor, pe jos,
La margine de Univers!

Unde eşti? Suflet frumos!
Rătăcind prin trandafiri!
Te-ai pierdut în amintiri?
Din natură ... eşti curios.

Unde eşti? Suflet frumos!
Din petală de MAI pierdută ...
Din adierile de vânt uşor,
Te înalţi cu faţa, tremurândă ...

Unde eşti? Suflet frumos!
Cobori Mireasmă din înalturi!
Ochii-ţi sunt la cerul furtunos,
Steaua ţi-e străină, din priviri!

Unde eşti? Suflet frumos!
Rătăcind prin miile de Stele,
Noaptea la felinarul Lunii, acele
Gânduri ce zboară, la cel de sus.

Unde eşti? Suflet frumos!
Desenând pe cerul vieţii tale
Pasteluri înflorate din ale sale,
Reflecţii ... de Suflet luminos.

Unde eşti? Suflet minunat!
Te caut, în Sfântul meu altar,
Vorbeşte-mi prin cântecul din vis,
Versul, ce mă trimite în acel abis.

Unde eşti? Suflet minunat!
"Iubitul meu", "Iubirea mea"
Steaua ta-n privirea mea,
Rază Albă de catifea.

Unde eşti? Minunea mea!
Suflet geamăn dintr-o Stea,
Din Stea fulguie o nea;
Mi-ai atins Inima mea...

Lacrima ... uşor se topise,
Din cer, de unde se desprinse,
Mă cuprinse ca un puf de nor,
Coborând din Carul Stelelor.

Lacrimă uscată şi nevinovată,
Te-ai lăsat prelinsă pe obraz?
Din ruine, ferm înlăcrimată ...
Şi, din cerul calm şi unic treaz.

Cântecul Stelei tale ce m-a cuprins,
Cu dorul ce se lasă de nedescris,
Prin lumile de jos, în lumile de sus,
Amintindu-şi versul Inimii ce-a curs,

În cântecul ce s-a înălţat la Stele,
Steaua luminoasă a Inimii mele,
Diamant purtat, lăsat în voia lui,






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu