Şi Stelele plâng ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

24 noiembrie 2020

RĂTĂCIND PRIN ALBASTRU INFINIT





Ochii mei sunt şi albaştri,
La cum ceru-i plin de aştri,
Sunt la fel ca marea,
Un val mie salvarea!

Ochii mei lumină-albastră,
Mac timid... la fereastră,
Suntem noi, doi clopoţei,
Roua scuturându-se din ei.

Ochii mei şi-o lacrimă-a iubirii,
Picurând scântei, ale amintirii,
Pic cu pic!    Dar – Nu plouă?
Doar ochii mi-s plini de rouă.

Albaştrii, mi-s ochii cei înlăcrimaţi,
De la soare!  Nu vor să fie vinovaţi,
În noapte două scântei pe-aproape,
Nu se văd, se-acoperă de pleoape.

O lacrimă albastră, o lacrimă turcoaz,
Din cerul de departe, căzută pe obraz,
Doar vântul adie, tot timpul este treaz,
Lacrima-i uscată, - nu-i niciun necaz !

Ochii mi-s albaştri noapte de vis
Două mărgăritare mi i-a cuprins,
Gene lungi pe culmi întoarse,
Acoperind pleoapa fără să o lase.

Ochii mi-s ca două stele-n noapte,
Două picături în barbă îngemănate …
Cu parfum de stele, acele mărgele,
Rătăcind prin nori cu aripile mele.

Doi ochii clădiţi din albastrul cel înfinit,
Nu-i beteală de crăciun, nici brad împodobit.
Doar, două globuri strălucesc în noapte,
Sunt-aici pe pământ, parcă-s din agate !

Ochii nu-s de sticlă, doar strălucesc,
La lumina Lunii, nu te amăgesc,
Două străluciri în vreme de Toamnă,
Gata, gata, vin ! Să te adoarmă?!

Două luminarii stau şi te privesc,
Din înaltul cer, albii fulgi sosesc,
Nu se văd, şi nu se ating …
Stau ascunşi în noapte parcă le-e frig.

Strălucesc în lună când pe cer se-adună,
Mii de stele-mii puse-ntr-o cunună,
De milenii-ntregi strălucesc pe veci,
Ochii mei albaştri, floare din ghiveci.

Am cules, am adunat, … tot ce mi-a fost dat,
Ochii-albaştri ce te-ngheaţă chiar cu-adevărat,
Am coborât din univers, seara în amurg slăvit,
Pe aripi de înger, în zbor, din albastrul infinit!

Luna-i plină şi umbrită de mulţi ochişori,
Rătăcind în zorii zilei a celor şapte culori.
Când soarele se ivise şi una devenise,
O flacără eternă între stele se aprinse!

Pe cerul înstelat … Şi vântu-i şifonat …
În iubirea ochilor sihaştrii, din amoru-înalt!


SUZI MIREA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu