Şi Stelele plâng ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

12 august 2018

CE N-AŞ DA





Ce n-aş da! să-ntorc viaţa înapoi,
Să mă bucur de aceste vremuri noi,
Cu tot cu viaţa mea de apoi,
Ce merge-n grabă, în pas vioi.

Ce n-aş da! să fiu tânăr şi înţelept,
Pe o treaptă-n faţă, şi mai deştept,
Cu o floare ce m-aşteaptă la culcare,
Şi c-un sărut de bună purtare.

Ce n-aş da! pentr-o linişte de catifea,
La tinereţea, ce încă, mai visez la ea,
Să mai fiu c-o mândră stea,
Ce se găseşte şi pe planeta mea.

Ce n-aş da? Şi luna de pe cer!
C-un trandafir, o prietenie să cer;
Din mare, o mică perlă pe nisip,
Pe plajă, ochii-ţi bate doar la slip,
O mândră, cu mers vioi de vip.

Ce n-aş da? Şi un soare de-aş avea!
Doar lui mândruţa, cu dor de stea,
Toată noaptea când priveşte doar la ea,
Cu gândul, pe când mică, o călătorea,
Un vis, pe o pală de vânt, dorul venea.
  
Ce n-aş da? Să am tinereţea din-napoi,
La măreţia, şi cu trupul tânăr de boy,
Cuminţenia ce se-arată acum din noi!
Doar azi, mă uit, la chicotelile din voi,
Pe când valul se risipă, scuturând la ploi.
  
Ce n-aş da? O lună din viaţa mea,
Să trăiesc, o iubire, de-ar fi şi ultima,
Pe pat de violete cu mătăsuri sadea,
La lumina lunii, fără prejudecăţi noi,
Cum eram în tinereţe fiind copii şi noi,
   Fără multă-minte şi-n gândire tare goi.   
  
Ce n-aş da acum, din viaţa mea, -  şi
De-o fi să plec să mă transform în stea,
Din complexul cu şapte stele, carele,
Mi-am unit destinul, aplecând petalele,
Din floarea ţinereţii s-au scurs şi zilele …

Când pictaţi suntem de rouă… 
-    vin dimineţile,
Din răcoroasele verii...
-         crăiţele … 
Prin grădini şi conace boiereşti,
Cu aer de silfină cu ale ei poveşti,

Ce n-aş da! înc-o viaţa s-o trăiesc,
Din iubire într-o inimă să sădesc,
Viaţă, vise, saltă doruri ne-mplinite,
Toate pe pământ-aici, sunt trăite!


Din vol. de Poezii - ŞI STELELE PLÂNG - SUZI MIREA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu